Nu kanske mitt liv börjar på riktigt?

Eller? varje dag får man kämpa och kämpa,
men jag kommer klara de! jag får försöka ta en dag i taget.
Jag och Annie har fått en trea nu. så om ett halvår är den ev våran egna med
förstahandskontrakt :)

Jag älskar henne så mkt, hon är det jag lever för, även mina syskon Linda,Johanna och David!

♥ & min älskade systerson Pontuz ♥








Mathias kom tillbaka, jag saknar dig så, det gör ont i mitt hjärta varje dag men jag försöker tänka på alla vackra och fina minnen vi har,
JAG ÄLSKAR DIG!


Hey this life is never fair
The angels that you need are never there
But sometimes he comes to me
In the dead of winter, the dead of night
He’s all that I can see






lite humor mitt i allt =)

http://www.youtube.com/embed/v8e6-IeQ0aw

Nathalite Portman är skit rolig, mitt i allt det deprimerande så
fick hon mig att skratta igen ;) jag är glad nu!


Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Sv: Tack, snutt. Puss på dig. Hoppas du också mår bra.

2011-07-21 @ 22:42:00
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0