I love You

Annie i love you so much it makes me sick.
nu ska jag snart laga gröt och diska. kaffe och cigg.
annie älskar mig ocer allt annat.
idag tror jag att jag väger typ hundra kilo. känner mig propp mätt av tjockhets kilo.
lyssnar på manson och jag blir kåt, får man skriva så ?
Jag och Annie har kommit på vi saknar så jävla många människor, vissa samma och några olika,
först och frömst MATHIAS DU ÄR SÅ FUCKING SAKNAD,
VI ÄLSKAR DIG.

sen saknar vi typ Björn,Sandra,Kigge,Matti,Moa,hoppas ni läser detta.
Pratade med JHNA igår med, saknar henne, hon är så fiin.
ska laga frukost nu.
Har folk sett mina nys bilder?
Kolla min bilddagbok och komentera :)
http://ImOnlyDreaming.bilddagboken.se/
köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0