värdelös

känner jag mig, jag försöker hitta på saker hör i skogen..
det var mysigt i morse, när vi matade änderna jag och min kärlek Annie.
men sen ville hon bara läsa, jag blir tokig.
vi har internet tills typ i morgon,
men jag är inte vad med detta jävla helvetes livet om jag ska vara ärlig.
vi har itne en krona och 2 cigg kvar, jag tog en cigg, tog med mig dator ut och sitter här.
okej det e mysigt, faktiskt helt underbart om jag bara hade varit van, hur ska jag handskas med mina känslor då?
hon ville inte ens med mig ut lite å bara ta en kopp kaffe, bara sitta å läsa den jävla bok jäveln.
har varit vaken sen fan kl 1 i natt har inte kunnat sova. har kollat på film, drukit kaffe, slagists med mina tankar men när jag inte känner jag får någon respons från henne och hon bara e helt inne i sin bok vill jag bara bort. jag är i och med mig själv hela tiden och den jag helst och mest vill ifrån är äckliga mig själv.
får inga nya piller förens FREDAG men får väl ta nozinan jävlarna och therelen helvetete (igen) och hoppas på att bara sova bort allt jävla fittpiss skit jag känner inom mig.
det känns som jag inte vill leva mer, jag vill inte leva såhär.
jag vill dö. iaf från känslorna. nu!


http://www.youtube.com/watch?v=8Zp55UEjI5M
Melissa gittaristen i Hole, hon försöker hjälpa mig slippa höra mina egna tankar nu iaf.

Kommentarer
Postat av: Izzy

Men så ska du inte tänka sötnos. Du kanske kan sitta och läsa något. :). vad är du inte van vid att bo i skogen? Men du kanske vänjer dig?. Ibland tar det tid att vänja sig när man flyttar till nya ställen.

Sen kanske det kan vara en bra nystart för er med att bo där och få lite ro?. Men hoppas allt löser sig och att hon snart är social med dig :*.

Ni är fina båda två. Hälsa Annie så gott från mig och hoppas allt blir bra snart

2011-02-08 @ 13:49:04
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: viktoria

tack för fin komentar. annie har läst klart nu :)

puss sötnos

2011-02-09 @ 19:37:34
URL: http://ihavelostmyselfagain.blogg.se/
Postat av: Izzy

Skönt det ju :) Vad var det för bok hon läste?

Btw om det nya inlägget, är det inte läskigt att lifta? och glad för dig att hon är klar med boken.



Pusspuss sweetheart

2011-02-09 @ 20:12:30
URL: http://izzemizz.blogg.se/
Postat av: viktoria von eskapism

Hon läste 'Lilla stjärna' skriven av John Ajvide Lindqvist. det e hennes favorit författare. hon läste ut den på en dag. men detta kan vi väl skriva om i mitt nya inlägg? :) roligare att få komentarer på alla. liftandet å så, hihi.

puss sötnos : :

2011-02-10 @ 00:13:19
URL: http://ihavelostmyselfagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0