svart kaffe utan mjölk

Just nu kör jag på kaffe utan mjölk. för den är slut.
Snart eller om 2 timmar ska jag till apoteket, vara först med att hämta ut
mina pix,  gott de. kanske jag mår lite bättre då än nu ?
Förhoppningsvis.
Jag saknar Mathias, min älskling.
Jag saknar Tony med.
Jag saknar min syster.
Jag saknar min syster son.
Jag saknar Emelie silfverstrand,
Jag saknar Liselotte.
Jag saknar Amelia.
Jag saknar Emma,
jag saknar Emelie, (kom tillbaka från det dem kallar det döda)
Jag saknar en jävla massor. och det skär i mitt hjärta.
Jag saknar både saker och människor.
Jag saknar att veta att det finns en räddning om jag skulle falla längre,
och nej, jag mår inte bra idag.
ska iaf ta första bussen som går 09.25 in till Ed och gå till apoteket.
och sen ta bussen 10.25 hem igen.


I Know I just a hungry lost girl,
But please stick around and I´ll build you a world!!

nej nu orkar jag inte lämna ut mig mer,
hejdå.


Kommentarer
Postat av: JHNA SUGARFUCK

Och jag då? :(

2011-02-25 @ 18:53:11
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0