rädsla,oro, det är jobbigt just nu..

fick dåliga dåliga nyheter idag, vet inte hur mkt jag ska lämna ut av mig.
men detta var iaf inte bra nyheter alls. och jag blir orolig för min älskling.
men jag vet att hon kommer klara av detta. hon är stark som hulken. och jag älskar henne
så mitt hjärta blöder ibland. vet inte själv hur jag ska hantera detta men
känner mig mer apatisk faktiskt. för vet inte vad som kommer ske. vet bara att det var riktigt akut.
blir orolig för mig själv med, hur ska jag klara detta? jag kommer nog falla in i panik gråt för att jag
är så himla rädd. men stöd av dem jag älskar och dem som älskar mig så kommer det nog gå bra.
detta blev ett litet inlägg men orkar nog inte skriva mre.
har  iaf sovit från typ 16-17 någon gång till nu kl 23. så kommer nog vara vaken ett tag till.
men har tagit min medicinering som består utav
2 circadin
2 zopiklon
1 stesolid
2 ml theralen
1 300mg lyrica
och tog min antidepp som jag missat innan 1 cipralex 
ja det var nog allt.
jag röker och dricker kaffe med socker i så pillerna upptas sabbare :) kanske blir trött då.
men men. god natt och hejdå.

Jag och min Annie Björkman för allid ♥ forever love


Kommentarer
Postat av: Lilly

Oh älskar denna bilden på er. :)



Du kommer att klara det.

2011-02-24 @ 11:22:31
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/
Postat av: Izzy

Jag vet att du kommer klara de Viktoria <3 Jag finns här om du bara vill snacka skit om världen eller vad som helst. ;). Fin bild på er vackra flickor <3.

Jag håller tummarna och fötterna osv. BTW kolla in min blogg izzemizz.blogg.se har gjort ett inlägg du är med där ;) hihihih Kisses

2011-02-24 @ 14:27:48
URL: http://izzemizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0