inlägg från när jag inte haft internet, så har jag bloggat på datorn. haha

klockan är nu 06:22 jag har varit vaken sen kl 4 någonting,
ätit mat, pga fuking lyrica som man blir dö  hungrig av :p
min älskade bästa tjeje har varit vaken lite med, men nu försöker hon sova,
jag kunde inte somna om, började redan få adhd, så tog stesolid för att försöka bli lugn,
har diskat och nu dricker jag kaffe, har rökt en cigg med, vi har bara en cigg kvar nu,, måste spara den tills min älskling vaknar så det blir en morgon cigg,
Sen idag ska vi åka till en :D jag kanske om jag vågar ska jag försöka tjuva något, inte för jag brukar det, fast sist tjuvade jag treo på apoteket, för vi hade köpt vin så det var faktiskt om man skulle bli bakful, då är det okej :p nu är kl 06:28, önskar att internet funkade,
för då kunde jag lägga ut detta på min blogg med en gång, men får vänta tils det fukar.
jag Saknar Kat, min finaste, önskat du kom till mig/oss snart så jag kunde hålla om dig
och berätta hur mkt du betyder för mig, det är mer än du kan förstå. vackra vackra.
nu ska jag spela harpa. lägger ut detta på min blogg när jag kan. datum 2010-02-02
kyss mig



06:56
I´m an gosth, your an angel,
and I will fuck you like a devil.

Var tvungen känner jag att skriva i antekningar och lossas som det är min blogg.
haha nästan lite sjukt ju,
Men måste berätta att igår städade jag och annie och nu har vi gjort vårat lilla place till
vårat, det ser mer ut som vårat :) det fattas bara Kurt plancen, sen har Audrey kommit upp på väggarna och även kort på mig och min kärlek :D måste ta kort så ni ser ju.

men så fort jag inte tänker på något, så börja Jag började gråta igår, som jag gjort mkt det senaste, har inte gråtit på evigheter annars,ögonen tåras och jag vill språngas av hat,smärta,saknad,äckel het och sorg. Men jag vill inte gå under nu,
jag håller på att göra framsteg på annat sett men faller ner på det sättet jag förträngt i åratal.
jag vill inte falla tillbaka i gammalt beteende som jag hade när man var yngre, men det känns som det är det ända jag vet om att jag kan ta bort hatet och äckelheten på. Eller finns det något sett jag inte vet om?? suck, jag är ju patetiskt.

Uppdatering. 07:07
Jasg har gjort mer kaffe nu, lyssnar på 30 seconds to mars, mest gillar jag 100 suns, den e så fin och bra ju, ha Annie skäms för mig då, men
vissa låtar e faktiskt skit bra, plus att jag älskar Recrim for a dream och det ör ju han som har huvudrollen det är nog mest därför jag gillar dem :P hihi
Just nu har jag lust att damsuga lite, men kärleken sover ju, kl är ju över 7 nu, haha,
men ksnke ska kolla på how killed Nancy kanske, är lite Sid och Nancy kåt haha. Annie kollade på den igår, för typ hundrade gången. men roligaste var när jag låf och sov, typ, så kollad Annie på Cuplin och jag hörde dem, så jag låg occh typ halvsov och skrattade i sömnen,
det ör så jävla roligt Cupling asså. haha,

Jagröker  på sista ciggen nu :p men jag har gömt 2 cigg som annie inte vet om, hihi.,
så jag ska lura henne när hon vaknar, hob är så fin min kärlek, igår hade vi sex :D jag kom 2 gånger hihi, skönt som fan, just nu lyssnar jag as högt i skullcandy lurarna och jag fatta inte att hon kan sova, hon till och med snarkar lite, vacker snark har hon, det vackraste någonsin,

I helgen som var hade vi faktiskt skit kul, jag träffade Jenny, som bot här, som jag bodde på samma Behandlingshem med, så det var sktikul att de henne igen, fuck det är till hösten fan 4 år sen jag bodde på hem sist, tiden har gått skitfort, och jag och Annie har varit tillsammans i 1 år och 8 månader och 3 dagar idag, 
Jag vet jag kommer aldrig släppa henne, hon är det bästa som hänt mig, hon det bästa jag kan hålla fast vid. Och jag tror på henne nör hon säger att hon Älskar Mig, fast det är klart jag blir rädd, att det kanske inte stämmer, men jag älskar henne mer än vad jag kan förklara!!

Jag ska försöka fåtag på min syster och fråga henne om inte jag kan låna en peng och ladda på internet, jag vill verkligen det, och fan vad jag saknar henne,
min vackraste syster någonsint, jag hade inte levt om hon inte hade funnits,
nu ska jag spela harpa igen eller kolla på filmen, hej så länge,



såhär rött hår ska jag ha, kolla vad snygg brug, jag dör ju lite, hihi.,
kom fuck me like an devil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0