3/2

idag 2011-02-03 snart ska jag ut och lifta :D jag har fått med annie på det nu, det är lite spännande hihi.
snart ska vi fylla på internet med, fanly. :D
och just nu sitter jag och väntar på att min kärlek ska bli klar så vi kan dra,
jag har så snygga kläder idag, BLONDIE ttöjan annie fick av mig i julklapp. -älska-
sen har jag rosa strumpbyxer med turkosa strum-stjärn byxer över och en svart kjol.
oooohhh come and fuck me,
sitter och sjunger som en galen, åh älskar dia psalma.
så mkt högstadie minnen haha, men jag hittade skrivan igår så dedn har jag spelat på högsta sen dess :p  
`tro rätt tro fel, är det du eller jag som avgör det´
så bäst, nu ska jag dricka lite mer kaffe. som jag gör hela dagarna känns det som.
är nog inne på 7 koppen nu :) och ta en cigg innan vi drar. och sjunga lite mer :D
puss o´ch hej ingen leverpastej,


jag har piercat om mig i överläppen igen med för 3 gången i mitt liv :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0