Knäck och bara ljuvlig känsla!

Kanske inte bästa för vissa att blogga på om jag ska vara ärlig och säga mitt för en gång skull men jag måste ju bara skriva att nej jag har inte mens:( Amanda hjälp! Annie och Viktoria ropar i allsång kan du blogga Johanna, nej jag menade Amanda ja visst kan du det :* vi saknar och älskar dig! Nu vet jag inte riktigt vad jag är ute på och har spunnit mig iväg till att skriva när kemikalierna har intagits och börjat verka för långe sedan ,och just nu känner jag lite där till, och kanske borde sluta för natten, babydollkyssar från Viktoria och Annie foreverLove

Kommentarer
Postat av: Zeebran/ amanda

HAHAHAHAHHAAAAAAAA



Jag älskar er också och skriker ut ja visst kan du det i kör med mig själv och tystnaden. Och Viki jag har heller inte mens. HJÄLP!



Du är finast <3

2011-01-01 @ 05:44:57
URL: http://zeebra-generation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0