back on track

ska snart åka. ska till psyk doktor och senare till social jouren och ansöka om pengar. e fattig, men det löser sig.
men nu jag säger FUCK jag kommer inte i mina byxer i storlek 25 längre. vill gråta lite. dem va ju så fina,
men igentligen vill jag nog bara ha något mer att klaga på. idiot jag ! snart ska jag pussa mer på min älskling innan jag
ska åka så hon inte hinner glömma bort mig innan vi ses senare idag igen :D
vi kom på att vi varit med varandra konstant i över 1 månad typ. det längsta vi varit i från varandra det är nog när
någon av oss har behövt bajsa, haha, men det kommer kännas tomt. vill inte åka någonstans utan min Annie.Min kärlek,
Min tjej, Min fästmö, Mitt allt. She is the one och jag är kär så jag får down syndrome eller touretts eller nått.
Har sminkat mig lite och börjar känna rastlösheten i kroppen som jag haft den senaste tiden, måste till läga att
jag är grymt duktig som vart ren ap länge nu och är back on track, därför kommer jag inte i mina byxor kanske ? :s tror det måste ligga något i det. haha. men det är ändå SÅ värt det. nu har jag iaf bloggat lite som var ett tag sen.
 Och ska träffa några av mina stjärnor idag med. mina älskade vackra fina människor som jag inte kommer släppa ur mitt liv,
 hej hopp. Hoppas jag kan dela med mig av lycka jag känner till andra som behöver.
Kyss.


Kommentarer
Postat av: ida forsberg♥

Kolla in min blogg!

Och lägg gärna till mig på bloglovin :D♥



Söt blogg du hade!

Puss & Kram

/ ida forsberg♥

2009-07-18 @ 13:36:59
URL: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0