min må bra maker

Det är ju faktiskt Annie :) ♥
Och mina stjärnor, (hjärtevänner)
Min dator e snodd, jag är hemlös, jag har ingen medicin kvar, (orka gå till sjukhuset å hämta ut,)
Mitt ena ben ser ut som SHREK och det andra ser ut som Fiona. Är svullna som as,

Jag och Emma innan madonna konserten =)
(kanske efter allt hoppande å stampande innan å på Madonna konserten) och så har jag en Fiona arm. MEN jag är lycklig trotts alla
problem, finns ju tyvärr mer men orka tänka på dem, å så har jag mens, och jag gömmer mig i Annies lägenhet :p
Funderar på att ta mig en tripp till Gbg ? hade vart kul kanske.
Nu blev jag trött. Natti. Hoj!
Kortet till Jessica e skickat nu så snart hemagjord post only for you =)

Kommentarer
Postat av: Jess

Sötaste love! Jag väntar på det nu :D Hoppas du skickat det! :O hihi <3

2009-08-11 @ 16:49:41
URL: http://sandorine.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - Så kan det gå när inte haspen är på ♥

ojdå det låter himla jobbigt >_<

hatar när medicinen är slut

2009-08-14 @ 16:37:46
URL: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0