Oh


Jag har fått långt hår :Þ Fast vill ha dreads
snarast ju,  vill inte sova utan Johanna ♥
Hon drömmer förhoppningsvis vackert nu, om oss.
VI VI VI VI, JAG OCH HON. HON OCH JAG.
klockan är inte mycke, men jag känner mig
rädd å ensam, skör å liten. usch.
blåst och dum, men kärleken till henne
känns bara starkare och starkare.
Jag vill ge dig, allt det där jag aldrig ger dig.

Vill vara den där starka, som har det tryggt, men jag har det
totalt kaos ostabilt överallt, i mig runt mig på mig.
Allt gick fel, kan man lita på någon ? ,men hon är rätt.
Känns som det är ett rätt man behöver för att
rätta till felen ? Hon är rätt jag är fel fast tillsammans är vi unika,
korekta, magnifika. magiska.

1 månad och jag känner mig totalt såld till henne,
I´m so your´s, to keep. if you whant to.


Vi ska erövra världen                                                

Kommentarer
Postat av: Jhna

Oh jag blir så rörd av det du skriver... Visst vill jag ha dig. Alltid. Du är så jävla fin och jag saknar dig så sjukt mycket.

2008-11-18 @ 06:56:32
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0