Sara min rara,

♥ Sara ♥



Du är min kämpe, kämpa på, jag tror på dig,
Jag vet att allt e fuckt up men framtiden kan bara bli
till det bättre, Vi kommer hitta lösningar och svar, förståelse
och trygghet. Jag vet, jag VET att det finns ljusare tider,
Du betyder otroligt mycket för mig,
hade jag kunnat hade jag givit dig hela världen,
Jag hade målat den i precis den färg du velat,
Och önskar jag kunde gräva och ta bort allt som gör
ont i dig, som skadar dig,
Du är värld allt bra, och jag vill be om ursäkt att
jag har sårat dig, men jag svår på allt att det aldrig varit min menning.

Du är min ängel och jag är dig evigt tacksam för allt du gjort för mig
& jag gör vad som helst för dig. Jag vet inte vart jag hade varit om du inte
hade funnits där för mig, Önskar jag verkligen jag kan ge dig allt du givit mig.
Jag älskar dig min fina vän,
Vi ska inte bråka mer,
vi ska förstå varandra.
Och jag vet, att ALLT kommer bli till det bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0