fuck off and die

Nu jag JAG fått en EGEN lägenhet,
får den på torsdag. har letat i en evighet nu.
så alla som GÅR runt å snackar skit om att ååh viktoria e så lat,
hon letar inte lägenhet öven om hon säger det, hon lever på alla andra.
men HEJ kom å lev mitt liv för helvete, sluta snacka skit. det stämmer inte.
och jag har fått en lägenhet nu, så jag går inte runt å tackar NEJ till lägenheter som
andra påstår sig VETA om mig att jag gör. blir så jävla trött på människor.
jag vet fan inte vad jag ska tro. trodde mer positivt om männsikor än vad man ska göra.
nu skiter jag totalt i alla som bara pissar mig rätt i munnen när jag faktiskt FÖRSÖKER,
men det tycks ingen se. utan dom ser bara det dåliga för Viktoria e en sån dålig människa.
Fan vad jag hatar er.


men jag är evigt tacksam till dem som ställde upp för mig under min jävligt
jobbiga period, som fanns där, DÅ.
vet inte vart jag hamnat förutom gatan om ni inte funnits. så TACK för allt.
men är det nått ni känner/tycker säg det till MIG, inte till alla andra. alla blir bara fel då.
och jag är själv medveten om att jag vill mer än vad jag kan, önskar jag var hulken.
men det sårar mig grymt mycke att få höra allt man hör. den säger de å den säger de.
och JAG vet att jag HAR försökt. men jag har inte mått så jävla bra, så just nu litar jag INTE
på en ända jävel om jag ska vara ärlig.. ni som känner igen er vet vilka jag menar.

men jag saknar min tjej. ska till henne i helgen., bort från detta jävla pissgöteborg,
njuta av att bara få vara med henne. och jag hoppas mina dreads kommer i veckan av BÄSTA
saruu-Jenny :D:D hade vart bra som fan. snygg vill man ju alltid vara.. hihi..

nu ska jag sova min underbara imovane/stesolid sömn.
sen soc i morgon och jag vet att allt kommer bli bra nu !
God natt min skatt. till dom som tror på mig och inte snackar skit, och som vet vad som är sanning och inte.
hejdå.

Kommentarer
Postat av: Jhna

Babyluv, skit i alla som vill dig ont. Du är värd mer än så.

2008-11-24 @ 11:18:25
URL: http://jhnasugarfuck.blogg.se/
Postat av: Anonym

från ingenstans säger någon; Don't push the trigger!

och någonstans tänker hon '' om jag inte är ensam om situation och om så många andra är ensamma i liknande situation, vafan ska så många vara ensamma för?''

2008-11-26 @ 22:02:08
URL: http://dollthoughts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0