denna jävla väntan

jag hatar den så jag blir galen.
har iaf fixat mig en bananlåda nu, så den ska jag snart fylla
med mina personliga ägodelar, I´m living in a box,
ÅÅÅHHH saknar johanna å kil.
var e boxen ? däär e boxen.. hihi..

min läkare har itne tid att prata nu, måste åter komma
vid halv 5, så inte är jag lungt nu inte. är lite ledsen å förstår inte
riktigt mig på saker å ting. men pratat med soc iaf,
så kanske får låna bostad i 2 veckor om det finns någon ledig.
tänker inte sova på gatan. så i morgon bitti får jag veta om de finns.
Men jag sa till henne att jag helst vill dra till min tjej för jag får inte kontroll på
något här, vet inte ens om det blir amelias lägenhet eller inte, fast hon säger jag får bo där.
ta över den i andra hand sen men jag måste ha kontrakt på det NU isåfall.
Så börjar faktiskt tvivla på det, det gör mig mer ledsen.
och så vill jag prata med baby nu, INTE sen. eviga jävla väntat på ALLT..
på piller. på bostad, på ett liv. på svar, på rättsida. på människor. på saker.
på mig. på fan allt. jag mår inte bra
men jag är kär i Johanna, det får mitt inre att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0